نرم افزار NodeRed

نرم افزار NodeRed

نرم افزار NodeRed نرم افزاری است که به صورت پیش فرض بر روی سیستم عامل رزبین بر روی
رزبری پای raspberry pi نصب شده است و شما میتوانید براحتی آن را باز و از آن استفاده کنید.

این نرم افزار نرم افزاری بسیار کاربردی است ، که میتوانید به وسیله آن کنترل پین های رزبری پای Raspberry pi و کارهایی از قبیل اتوماسیون و هوشمند سازی و اینترنت اشیا IOT و … را داشته باشد همچنین کل رزبری پای خود را کنترل کنید و حتی آن را به بات تلگرام متصل نمایید و از آن در کاربرد های متفاوت استفاده کنید.

برنامه Node Red برنامه ای است که شما بدون داشتن دانش برنامه نویسی میتوانید برنامه های خوبی را در حد رفع نیاز داشته باشید به همین دلیل میتوانید به موضوع اینترنت اشیا وارد شوید و براحتی وسایل و اشیا خود را به اینترنت متصل کنید و از آن لذت ببرید ،در این نرم افزار همه چیز به صورت Drag and Drop میباشد که باعث میشود کارها بسیار راحت تر و سریع تر پیش برود ، و مهم تر از همه نیاز به دانستن پایتون Python یا زبان برنامه نویسی دیگری ندارید.
از طرفی دیگر قدرت بسیار زیاد این نرم افزار باعث شده تا مردم بسیار زیادی به سمت آن حرکت کنند و آن را بر محیط های کدزنی مثل پایتون python ترجیح دهند و از آن استفاده کنند. در کنار تمام این قابلیت ها گسترش دهندگان نرم افزار بسیار زیادی در حال کار بر روی Node Red هستند و این برنامه به سرعت در حال گسترش میباشد. درکل این نرم افزار Node Red با حذف محیط کدنویسی محیط گرافیکی بهتری را در اختیار کاربر قرار میدهد، و این امر باعث شده که سرعت بیشتری برای کار با آن داشته باشیم.

این برنامه حتی قابلیت هایی از قبیل ارتباط با تلگرام و ارسال و دریافت پیام و همچنین ارتباط بسیار ساده با ایمیل و ارسال ایمیل توسط آن جهت راه اندازی اینترنت اشیاء IOT را برای شما امکان پذیر میسازد و این امر باعث افزایش طرفداران این برنامه نیز شده است.

برچسب ها
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن