رویدادها

انتخاب پروژه برتر کارشناسی در حوزه اینترنت اشیاء

دانشکده مهندسی کامپیوتر دانشگاه اصفهان از پيشگامان فعاليت علمي و کاربردی در زمينه اينترنت اشياء در کشور به شمار مي‌رود. این دانشکده به مدت شش سال است که فعالیت گسترده‌ای را در این حوزه انجام داده است. در همین راستا و در جهت تشویق دانشجویان دوره کارشناسی در سطح کشور به انجام پروژه‌های عملی و کاربردی در حوزه اینترنت اشیا، برای اولین بار مسابقه انتخاب پروژه برتر کارشناسی در حوزه اینترنت اشیاء را در سطح ملی، همزمان با هفته پژوهش برگزار خواهد کرد.

دانشجویان یا فارغ‌التحصیلان دوره کارشناسی در سطح کشور که از پروژه خود در بازه 1 / 1 / 98 لغایت 1 / 9 / 99 دفاع نموده‌اند می‌توانند در این مسابقه شرکت، و مدارک خود را ارسال نمایند.

شرکت کنندگان در مسابقه، باید حداکثر تا تاریخ10 / 9 / 99 تاریخ20 / 9 / 99 گزارش پروژه خود را به همراه مدارک لازم از طریق همین سایت ارسال نمایند، نتیجه بررسی اولیه در 1522 آذرماه اعلام خواهد شد و انشاالله در 26 آذرماه مسابقه بین افراد راه یافته به مرحله نهایی انجام خواهد پذیرفت و رتبه های اول تا سوم با رای کمیته داوری که متشکل از اعضاء هیات علمی دانشگاه و افراد خبره در صنعت هستند، انتخاب خواهند شد.

امسال به خاطر شرایط خاص جامعه، امکان برگزاری این جلسه به صورت حضوری میسر نیست و به صورت مجازی برگزار می‌شود. دوره‌های بعدی این مسابقه انشاالله به صورت حضوری برگزار خواهد گردید.

در صورت داشتن هر گونه سوال با ایمیل iotlab.ui.ac.ir@gmail.com مکاتبه فرمایید.

منبع
http://iotlab.ui.ac.ir
برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن