پلتفرم های اینترنت اشیانرم افزار

THE THINGS NETWORK

شبکه اشیاء شبکه ای باز، غیرمتمرکز و مبتنی بر جمع سپاری است که براساس تکنولوژی لوراون و به منظور ارائه ارتباطات بیسیم کم توان و دور برد، پیاده سازی و ارائه شده است.

شبکه اشیاء (The Things Network, TTN) شبکه‌ای باز (Open)، غیرمتمرکز (Decentralized) و مبتنی بر جمع‌سپاری (Crowd-Sourcing) است که براساس تکنولوژی LoRaWAN و به منظور ارائه ارتباطات بی‌سیم کم توان (Low Power) و دور برد (Long Range)، پیاده‌سازی و ارائه شده است.

این درگاه اتصال (Gateway) به عنوان بخشی از حرکت جهانی «شبکه اشیا» (The Things Network؛ TTN) راه اندازی شده است.«شبکه اشیا» با هدف ایجاد یک شبکه جهانی باز و عمومی (Open)، غیرمتمرکز (Decentralized) و مبتنی بر همکاری جمعی (Crowd-Sourcing) راه اندازی شده است و این شبکه در بخش دسترسی رادیویی از فناوری نوین «لورا» (LoRa) بهره می برد که یکی از دو فناوری اصلی دسترسی رادیویی با توان پایین و برد بالابرای اینترنت اشیا محسوب می شود. براساس این گزارش، این فناوری که در باندهای فرکانسی بدون نیاز به مجوز عمل می کند، امکان برقراری اتصال دوطرفه را برای اشیای متصل فراهم می آورد. همچنین ساختار «شبکه اشیا» به دلیل بازبودن، نسبت به سایر شبکه ها شفا ف تر بوده و به دلیل رمزنگاری سطح بالا، از امنیت بسیار مناسبی برخوردار است.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید

بستن
دکمه بازگشت به بالا
بستن